Previous
versions /
Poprzednie wersje |
Latest
version |
||||||
Zmiany objęte przez build 0284: 1. Dodane dźwięki gongu i piłki (dla rundy z odbijaniem piłek). 2. Wprowadzona zgodność z systemem NTSC. Wymagao to zablokowania animacji (w tle) delfinów i ptaków lecących w parze jeżeli muzyka jest włączona. 3. Poprawione tempo muzyki (usunięte nieregularności istniejące w oryginalnym playerze na C64). 4. W handlerze klawiatury tymczasowo dodana obsługa klawiszy do testowania dźwięków (B, G, F). Zmiany objęte przez build 0270: 1. Dodana muzyka. 2. Nieznacznie zmieniona obsługa klawiatury. Funkcje klawiszy: Tło: N - Przełącza tryb nocny/dzienny. Ten przełącznik zastępuje przełączanie kolorów nieba i wody istniejące w wersji na C64. Inspiracją dla trybu nocnego było demo Falcon. R - Zmienia kolor odbicia słońca w wodzie. Troszkę inaczej niż w wersji C64. W - Zmienia zachowanie fal (4 możliwe algorytmy). Dokładnie jak w wersji na C64. Q - Włącza animację pająków. Domyślnie wyłączona. Po wciśnięciu Q następnym animowanym zwierzęciem jest zawsze pająk (by łatwo było sprawdzić, czy na pewno się włączył). E - Ustawia krótki czas pomiędzy animacjami zwierząt w tle. Domyślnie czas ten jest dłuższy. Tego przełącznika nie ma w wersji C64. Dźwięk: S - Włącza/wyłącza efekty dźwiękowe. T - Włącza/wyłącza ścieżkę dźwiękową. V - Przełącza wysoką/niską głośność ścieżki dźwiękowej. B - (tymczasowy) Uruchamia dźwięk piłki. G - (tymczasowy) Uruchamia dźwięk gongu. F - (tymczasowy) Zwiększa częstotliwość dźwięku gongu. Inne: D - Wymusza opadanie spodni zawodników. Spacja - Pauza. Na razie nie można z tego stanu powrócić do gry! Jeśli klawisz jest wciśnięty razem z Control to odpowiedni przełącznik zostanie wyłączony lub ustawiony na wartość domyślną. Sposób gry na razie się nie zmienił. Wciskając START przechodzimy do kolejnej rundy (o ile nie przekroczyliśmy 20000 punktów). W trybie NTSC animacja zawodników jest wolniejsza. Wyłączenie muzyki nieco pomaga. |
|||||||
Bonus
files /
Pliki bonusowe ;)
|
|||||||
<< back | forward >> | <<< index.html |